Pages

02 Eylül 2008

MAVİ-BEYAZ BEBEK YELEĞİ


.Nako bebe yünü ve 3,5 numara şiş.
Yeleğin yapılışı:
78 /80 ilmek başlanacak.Bu sayılarda yapınca 6/12 aylık bebek için uygun oluyor.Lastik ördükten sonra örgünün düz yüzünde:
1.sıra:1 kenar imeği,*1 düz,ipi öne alarak 3 ilmeği örmeden sağ şişe al,ipi tekrar arkaya alıp 1 düz ör.* sıra sonuna kadar ** arası tekrar edilecek.
2.sıra:ters
3.sıra:1 kenar ilmeği,1 düz,1 düz,sonraki ilmeği önceki sırada bırakılan uzun iple birlikte düz ör,3 düz ,yine uzun iplikle birlikte düz,3 düz,uzun iple birlikte düz.....şeklinde devam.
4.sıra:ters
5.sıra: Atılan ilerin baklava şeklinde olması için örneği kaydırıyoruz.4 düz,ipi öne al,3 ilmeği örmeden sağ şişe al,*1 düz,ipi öne al yine 3 ilmeği örmeden sağ şişe al *... sıra sonuna kadar ** arası tekrar edilecek.
Bundan sonra 2,3, ve 4 cü sıralar tekrar edilecek.Tekrar 1,2,3,4.cü sıra yapılacak.Anlatım karışık gibi ama başlayıp yaparsanız çok kolaymış dedi annem benden iletmesi .Kolay gelsin...







45 yorum:

  1. Nalancığım harika bir örgü olmuş bu, bal peteğimi deniliyordu adına. Makinada yapılmış gibi, ne kadar düzgün ve güzel çalışmışsın. Ellerine sağlık. Hayırlı Ramazanlar, sağlıkla ve neşe ile geçsin dilerim. Sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. modelin yapılışını ve sayısı hakkında bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Yapılışıyla ilgili bilgi verirseniz çok sevinirim.Hayırlı ramazanlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nalanim
    tatiller bir bir bitti ve hepimiz donduk:))
    umarim tatilin guzel gecmistir canim.
    annenin ellerine saglik, ne kadar muntazam cikmis elinden, masallah kendisine nazar degmesin.
    ayrica hayirli ramazanlar dilerim.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Beautiful, beautiful. Congratulations.
    Joana

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Nalan, hoş geldin, hayırlı ramazanlar. Çok cici bir yelek, bu kış benim prenseslere örerim artık. Sağolasın, ellerine sağlık.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı ramazanlar diliyorum

    Nalancığım ellerine sağlık çok güzel olmuş bebek hırkası
    http://guloanne.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. NALAN HANIM YELEK BÜTÜNMÜ ÖRÜLÜYOR ÖRÜLMÜYORSA KOL KESİM VE ÖNLERİN SAYISI NE KADAR YANİ BİRAZ DAHA DETAYLI ANLATABİLİRMİSİNİZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  9. Kol kesimi yapılmıyor roba kısmı lastik olduğu için daralıyor zaten.Arkayı 80 başlarsanız önleride 46/46 yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nalan,renk seçiminiz ve kullandığınız motif çok şık durmuş.Ellerinize sağlık.Hayırlı ramazanlar.
    Cheers

    YanıtlaSil
  11. merhaba annenizin ellerine sağlık çok güzel olmuş..erkek bebek için örsem uygun olur mu?

    YanıtlaSil
  12. Merhaba erkek bebek için tabiki olur,kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  13. Nalan'cım annenin yeleğinden ördüm (onunki kadar olmasada,bazı hatalar yapmışım sonradan farkkettim)yine de güzel oldu.Fotağrafını çekip siteme koydum,bakalım beğenecek misin?

    YanıtlaSil
  14. canım ne güzel olmuş raverly den hırkasını bakarak örüyorduk sonra senin proji gördüm keşke en baştan görseymiştim daha güzelmiş...Hobievimizde örüyoruz bakarak olunca bayağı zorladı bizi tabi robalı olarak başlandı neyse olsun,Türklerin orda boy göstermelerine bayılıyorum bnde bazı tasarımlarla çıkmayı düşünüyorum ama çeviri işi çok zmanım alacak sanki foumda örgücü grubunu oluştırmaya başladım orda grup kurcağım şimdilik test örgü faln çok bğndiğm olursa idiyorum,çok zmanım yok canım seni d aramızda görmek isteriz evimizde çok beceriklisin çok

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  16. Nalan hanım yaka kısmının yapılışı ve kesimi hakkında da detaylı bilgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil
  17. Nalan hanım ellerinize sağlık ..
    Modelin daha yakından resimlerini eklemeniz mümkün mü acaba ..
    Teşekkürler
    Saygılar ..

    YanıtlaSil
  18. Merabalar. Çok güzel bi bloga sahipsiniz çok iyi örgü modelleri var. Kendimde yep yeni örgüler yapıyorum yeni başladım bloguma beklerim herkezi şimdiden çok sağolun ismimin üstüne tıklarsanız bloguma gelebilirsin gelirseniz çok memnun kalırım çok teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil