Pages

27 Mart 2009

ŞAL YELEK





Altın örgü forumdan sevgili Yeliz'in ördüğü yeleği ben ufak tefek değişiklikler yaparak ördüm.Yelizin izni ile onun açıklamasını orjinal haliyle ekliyorum.Daha ayrıntılı fotoğraflar için Altın örgü foruma bakabilirsiniz.Model ve açıklama için arkadaşıma çok teşekkür ediyorum....
Anchor Bebe 3.5 nolu şiş/Ben himalaya liza kullandım
1.5/2 yaş için
32 ilmek başlayıp 55 cm olana kalar çapraz lastik örüyoruz/ben haraşo ördüm.
İlmeklerin hepsini kapatıyoruz. Lastiğimiz hazır.lastiğimizin sağ ve sol tarafından önler için 50 ilmek alarak 15 cm çapraz lastik örüyoruz.
Yaka için 10 ilmeği kesiyoruz.Sonraki her sırada 1 ilmek keserek 9 ilmek kalana kadar örüyoruz.
Kalan 9 ilmeği 6 cm daha örüp kapatıyoruz.Sağ ve sol ön tarafı bu şekilde örüp 9 ilmek olarak kestiğimiz yerden dikerek birleştiriyoruz.
Şal olan arka tarafı için sağ ön parçanın sırt tarafına gelen yerinden başlayarak sol ön parçanın sırt tarafına gelen yere kadar şal örneğimizi yapıyoruz.
1. sıra da 19 örnek olacak. Sonraki sıralarda her iki taraftan 1 er örnekeksilterek 1 örnek kalana kadar örüyoruz./6 örnek kalınca bitirdim
Kenarına 3 sıra örümcek 1 sırada fıstıklı örümcek yapıyoruz. Yakayıda aynı şekilde örümcek yapıyoruz.

29 yorum:

  1. Hello,I loved this job very beautiful congratulations,
    kisses
    *Cielle*

    YanıtlaSil
  2. nalan abla verdiginiz link baska sayfa aciliyor tam adresi yazarmisiniz.tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. www.altinorgu.forumy.biz link bu açıklamalara ulaşmak için üye olman gerekir.Üye olduktan sonra görebilirsin resimleri.

    YanıtlaSil
  4. ben uyeyim aciklamsai orda var diyorsuz ama baska seyler aciliyor.

    YanıtlaSil
  5. isim olarak yazin bari altin örude baslik olarak ne ne olur yardimci olun.cok hosuma gitti 3 tane kizim var sirayla yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Tam adres bu üye olanlar buradan bakabilir.


    http://altinorgu.forumy.biz/byz-byze-etkynlydymyz-f60/2aoetkynlydy-bebek-yelek-hirkasi-t2598-50.htm

    YanıtlaSil
  7. Oi amiga, vim fazer uma visita e conhecer seu cantinho. Parabéns pelos lindos trabalhos. Adorei a novidade de modelito desta blusa.

    Bjs
    Rosy

    YanıtlaSil
  8. farklı bir model renk secimi muhteşem ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. nalan hn altın örgü de aradım linkde de gelmiyor nasıl bulabilirim altın örgüye üye de oldum bu arada iyi oldu koolay gelsin mbalaban

    YanıtlaSil
  10. http://altinorgu.forumy.biz/byz-byze-etkynlydymyz-f60/2aoetkynlydy-bebek-yelek-hirkasi-t2598-50.htm

    Bu adresi kopyalayıp sayfaya yapıştır canım direk yeleğin olduğu yerin adresi bu.Olmuyorsa Forumda en altta "bizbize etkinliğimiz" başlığına gir orada bebek yelek ve hırkalarında model.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba
    Biliyorum blogunuza ve işinizi seviyorum!
    Tebrikler!
    Bjos!
    Marcia
    Brezilya

    YanıtlaSil
  12. nalan abla merhaba;blogunu her zaman takip ediyorum,bu sal-yelege bayildim, eline saglik.Kuzen banu

    YanıtlaSil
  13. Banu'cuğum merhaba,çok sevindim mesajına çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  14. canım ellerine sağlık harika olmuş çok öpüyorum sevgiler:))

    YanıtlaSil
  15. Congratulations.. beautiful works..!!

    YanıtlaSil
  16. Bir güzel ve özgün tasarımı.

    YanıtlaSil
  17. Bloğunun yeni yüzü hayırlı olsun, şal yelk çok iyi fikir, şalın omuzdan habire kayması sorun oluyor, bu harika. eline sağlık canım
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  18. Miniklere herşey cok güzel cok duruyor degil mi Nalan ablacım ellerine saglık...
    Bi kızım olsaydı ona cok süslü püslü şeyler örerdim :)
    Nalan ablacım ben gecen hafta altın örgüye üye oldum fakat hala onay mesajı gelmedi 2 gündür de o gmail adresimi iptal ettirdim kaydımı yeniden yapmak istiyorum fakat Keyifli hobiler ismini kabul etmiyor. Bana bir tavsiyen var mıydı bu konu da yardımcı olursan sevinirim...
    Öptüm ablacım.

    YanıtlaSil
  19. Nurcuğum keyifli hobiler ismini daha önce kullandığın için kabul etmez.Keyifli hobiler yanına bir şey daha eklersen olur mesela hobilerin sonuna iki rr ekle.Forumla ilgilide admin olan arkadşım bir süredir hasta ilgilenememiştir bir iki gün daha bekle hala gelmezse ben ona ulaşmaya çalışırım canım.

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederim Nalan ablacım öptüm seni..

    YanıtlaSil
  21. slm nalan abla capraz örgu nasil öruluyor kemer kismini horasa ördum yukariya nasil capraz örgu yapacam anlatirmisin tesekkurler

    YanıtlaSil
  22. Çapraz örgü fantazi lastik denen bir düz bir ters örgü yanlız düzler örülürken şiş arkaya batılarak örülüyor ilmekler bildiğim kadarı ile ben hiç örmedim.

    Ama alt kısmı haraşo ördüysen diğer kısımlarıda haraşo örmelisin,ben tamamını haraşo ördüm.

    YanıtlaSil
  23. saol abla cok iyisin Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  24. selamlar semra ben bu yeleğin arkası örülmüyormu

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel ve hassas.
    Joana

    YanıtlaSil
  26. ist das hübsch..tolle Idee.
    einen lieben Gruß vom katerchen

    YanıtlaSil
  27. çok güzel olmuş bunu 10 yaşındaki kızıma yapmak istiyorum kaç ilmek başlamam gerekir tşkler

    YanıtlaSil
  28. iyi akşamlar elişleriniz çooook güzel örülmüş ellerinize saglık selamlar

    YanıtlaSil