Pages

11 Eylül 2006


Bu sehpa takımı yeni örneklerden biri,Canan'ın çeyizinden.Eski ve yeni örnekler birbirine karışıyor biraz ama artık kusuruma bakmayın :) Vakit oldukça eskilerden ekliyorum.Sevgili Serra ve Gülay'a eski resimlerden ellerinde olanları yolladıkları için çok teşekkür ediyorum...
Bu arada sormak istediğim bir şey var,fark ettiyseniz resimlerin başlıkları yok.Bu yeni blogun "Edit post" kısmında resim için başlık yazılan yerin olmadığını fark ettim ,aksilikler üst üste geldi .Acaba bu konuda bilgisi olan bir arkadaş varmıdır, merak ettim bunun için ne yapabilirim diye.

4 yorum:

  1. Ben de bu ornekten boyle buyuk kare ortuden ormustum, sonra gerisi gelmedi.
    Daha da baktikca bulursam gondermeye calisirim Nalan.

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş bir model sağol Nalan.

    YanıtlaSil
  3. Ben zaten baslik kismina yazmiyorum basliklari Nalan. Direkt postun icine, resmin ustune yaziyorum. Buydu di mi sordugun?

    YanıtlaSil
  4. Evet Serra ,artık bende öyle yapacağım mecburen.

    YanıtlaSil