Pages

07 Ocak 2007

HEDİYE PROJELERİ :3
Daha önce yapılışını anlattığım şapkanın aynısı fakat farklı yünlerle ve bir iki ufak değişiklikle böyle bir şapka yaptım benim çok hoşuma gitti.Yün olarak Feza-zara kullandım parlak simli kısımlarda açık olarak gramla satılan yünlerden .Onların çok güzel renkleri var pek çok yerde renkleri kombinleyebilirsiniz.Şapkayı pek çok şekilde kullanabilirsiniz çiçek koymadan düz olarak , çiçeği yana dikip ucunu kıvırmadan ,yada çiçeği ön kısıma dikerek yapabilirsiniz,seçenek çok sizin zevkinize kalmış.



Çiçeğin şemasını görmek için buraya bakın.


Dalgalı atkının yapılışını aşağıda bulabilirsiniz.İlaveten birde çanta yaptım bu takıma , simli iple bir kaç sıra haraşo örüp diğer ipimle düz ördüm.Eşit aralıklarla yine simli iple 1 er sıra haraşo ördüm.Yine simli iple ağız kısmı için haraşo örerek bitirdim.İkiye katlayıp yanlarını diktim.Kordon örek sap kısmına taktım.Yine kordon örüp çantanın ağız kısmına geçirdim ,ucuna ponpon diktim.

5 yorum:

  1. Ayyyyy çok şık bir takım olmuş bayıldım ellerinize sağlık...
    Bu arada nasılsınız görüşmeyeli?
    Geçmiş yeni yıl ve bayramınızı kutluyorum...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Nalan çok cıvıl cıvıl bir takım olmuş. Ellerine sağlık. Umarım emeklerin hakettiği değerleri bulur canım. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Şükrancım merhaba,teşekkürler iyim sana ara ara uğradım ama bayadır güncelleme yapmıyordun,iyi dileklerin içinde çok teşekkürler.

    Nazlıcım sağol canım :)

    YanıtlaSil
  4. Canım çok güzel olmuş ellerine sağlık. Pembiş pembiş bayıldım ben hepsine.

    YanıtlaSil
  5. sizi tebrik ederim çok güzel şeyler yapmışsınız bende çok severım örgü işlerini fakat bılmıyorum.sizlergibi 5 parmanda beş marifet olan bayanlara imrenıyorum ellerınıze saglık yemekler dede başarılısınız basarınızın devamını dılerım çok iyi bir anne çok hamaratlı bır evhanımı oldunuzu anlıyorum sitenızı inceledım çok güzel hoş şeyler yapmış ellerinize gözlerinize saglık bende bilemedım için aldim bütün örgü kitaplarım duruyor keşke yapa blsem tekrar basarılar

    YanıtlaSil