Pages

31 Ocak 2009

GRİ BEBEK BERESİ


Alize lanagold yün /4,5 numara şiş


102 ilmek başlayıp bir sıra ters örün.


1.sıra:1 kenar ilmeği,*1 düz,6 pirinç (1d,1t,1d,1t,1d,1t),1 düz,3 ters,2 düz,2 ters,2 düz,3 ters* işaret arası **sıra sonuna kadar tekrar,1 kenar ilmeği.


2.sıra:1 kenar ilmeği,1 ters,6 pirinç (1t,1d,1t,1d,1t,1d) ,1 ters,3 düz,2 ters,2 düz,2 ters,3 düz işaret arası ** sıra sonuna kadar tekrar,1 kenar ilmeği.12 sıra bu şekilde örüp saç örgüsünü yapıyoruz.


Kırmızı ile yazdığım ilmekleri 3 erli saç örgüsü yapıyoruz.Sonraki sıralar aynen örülecek sadece kırmızıyla yazılan ilmekler artık 6 düz olarak örülecek.12 sırada bir saç örgüsü yapılacak.


Eksiltmeler:


45.ci sırada 1 kenar ilmeği,sonraki iki ilmek düz olarak berber,4 pirinç,sonraki iki ilmek yine beraber örülüp kesilecek ( şişi önce düz ilmeğe batıracağız,soldan sağa doğru olan kesim)Kesimler 2 düz ilmek kalana kadar her ön yüzde yapılacak.


Sonraki sıralarda aralardaki ters ilmekler saç örgülerin ilk ve son ilmekleri ile beraber örülüp eksiltilecek.Kalan ilmekler 10 ilmek kalana kadar hem ön yüzde hem arka yüzde ikişer ikişer kesilecek.Kalan ilmekler büzülerek yan dikişi yapılacak.



7 yorum:

  1. Emeğine sağlık arkadaşım.

    Takibimdesin.

    Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık sevgili Nalan, saç örgüsünü çok severim, çok hoş olmuş.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,bayıldım bere modelinize alimden geldiğince ördüm bende..Herşeyiyle aynı yaptım ipi,sayıları şişi aynı ama bebek beresi değil de tam bana göre bir bere oldu..Resmi burda
    http://www.resimupload.com/ds611122881_SP_A0907.html

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık Demet senin berende çok güzel olmuş,rengide çok güzel.Benim elim biraz sıkı örgüde o yüzden fark etmiş olabilir büyüklüğü,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım,örneği o kadar sevdimki biraz daha değişiğini(altı lastikli ve misinalı şişle)örmeye başladım yeniden,eğer yayınlamak istersen bitince mailine gönderebilirim resmini...

    YanıtlaSil
  6. Tamam Demetciğim bitirince gönderirsin yayınlarım neden olmasın hem bizede misineli şile nasıl yapılacağını tarif edersin...

    YanıtlaSil
  7. canım maili gönderdim sana,umarım beğenirsin..

    YanıtlaSil