Pages

06 Ocak 2008

ÇİZGİLİ BERE
Kullanılan ip: Alize lanagold classic kırmızı-beyaz
4 numara şiş
Kırmızı iple 40 ilmek başlanır. 2 sıra haraşo örülüp beyaz renk ip takılır. 38 ilmek beyaz örülür geri dönülür. Tekrar kırmızıya geçilir. 36 ilmek örülüp geri dönülür. Her renkle bir gidip bir geleceğiz iki sıra yani. Böylece her seferinde son ördüğümüz iki ilmeği örmeden bırakarak geri döneceğiz. 10 adet kırmızı beyaz renkli çizgimiz oluştuktan ve en son beyazla ördüğümüz ilmek sayısı 22 kaldıktan sonra tekrar kırmızıya geçip bu kez 24 ilmek öreceğiz geri döneceğiz. Beyazı takıp 26 ilmek öreceğiz geri döneceğiz. Bu kez de her seferinde iki ilmek fazla örerek 40 ilmeği tamamlayacağız. En son kırmızıyla 40 ilmek örüp gei döndükten sonra ilmekleri kapatıp üçgen parçanın birini bitireceğiz. Parçalar ayrı ayrı örülüp dikilebileceği gibi birbirinin devamı olarak da örülebilir Ben tek tek örmedim üzerine devam ettim 5 parça olunca bitirip diktim.Örmesi zevkli ayrıca takınca çokta hoş duruyor başta.




17 yorum:

  1. VAAV COK DEGISIK BIR TEKNIK VE GUZEL BIR SAPKA, GENIS BIR ZAMANDA BUNU INCELEMEYE ALMAM LAZIM:)))
    SEVGILER MESHUR STAR ARKADASIMA...

    YanıtlaSil
  2. Güzel model, bu teknik yabancı değil bana, eskiden paspas yapmıştım bu teknikle, hoş ve rahat bir bere, ellerine sağlık
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Nalancım çok değişik ve hoş bir model.Çok da güzel olmuş ellerine sağlık.Yapılışını da yazmışsın 1 kere okudum başladım yapmaya ama ben bebek için yapıyorum 3 no şiş ve bebek ipiyle olur değil mi?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Olur Pınar ama sayıarı biraz azalt yinede istersen çok küçük bebeğe yapayacaksan eğer.Kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
  5. Nalancığım çok ilginç ve şık bir bere olmuş. Anlatımın için de teşekkürler, nasıl örüldüğünü merak ederdim yoksa ben. Bunu biryere kaydedip denemem gerek, çok beğendim. Ellerine sağlık canım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Nalancım bere çok güzel olmuş.
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
  7. selam..ellerinize saglık bere çok güzel olmuş.ben bere hastası biri olarak çok beğendim.ama örgüde yeniyim.son 2 ilmeği örmeden dönüyoruz demişsiniz ya : o son 2 ilmek öylece kalacak mı? kesilecek mi? birde arttırma kısmındaki 2 ilmeği anlatırsanız çok sevinirim..ilginize çok teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. O iki ilmeği öylece örmeden bırakıp geri dönüyoruz kesme falan yapmadan sonra çizgili sıralarımız 10 sıra olduğunda bu sefer örüyoruz örmeden bıraktığımız ilmeklerden ikisinide örerek geri dönüyoruz artırmadan kasıt bu.Tekrar örüyoruz yine örülmemiş 2 ilmeği daha örüp geri dönüyoruz bu şekilde her sırada 2 ilmeğide örgüye katarak geri dönüyoruz artırma sıralarında.Karışık gibi dursada başlarsanız eğer yaparken kolay olduğunu göreceksiniz.

    Yinede takılırsanız yazın ,sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkürler nalan hanım şimdi anladım hemen deneyeceğim..sevgiler

    YanıtlaSil
  10. bereyi hiç kesmeden bir kerede bitirmek için(berenin tamamını)exstra bir şey yapmak gerekiyormu yoksa (üçgen aralarında)örnege aynen devam mı ediyoruz? teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. AYNEN DEVAM EDİYORUZ YANLIZ KIRMIZI İPLE ARALARDA 1 SIRA YERİNE 2 SIRA HARAŞO YAPIYORUZ OKADAR,GERİSİ AYNI ŞEKİLDE DEVAM EDİYOR :)

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkürler nalan hanım..sevgiler

    YanıtlaSil
  13. merhaba arkadaşım,siten çok güzel. fırsat buldukça geziyorum ayrıca bere çok güzel olmus oğluma bir tane ördüm.benimde blogumu açalı fazla olmadı.eğer uğrayıp gezersen sevinirm hoşçakal.....

    YanıtlaSil
  14. merhaba teşekkür etmeye geldim berenizin yapılışından yararlanarak bende ördüm çok güzel oldu ve emekleriniz için teşekkür ederim ayrıca 8 mart dünya kadınlar gününüz kutlu olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  15. acaba iki renkli selanik örneğini biliyormusunuz. İnternetten "2 color brioche stich in the round" olarak girince örnekler çıkıyor. Çok guzel fakat hiç anlamadım Yardımcı olabilirmisiniz...

    YanıtlaSil
  16. acaba iki renkli selanik örneğini biliyormusunuz. İnternetten "2 color brioche stich in the round" olarak girince örnekler çıkıyor. Çok guzel fakat hiç anlamadım Yardımcı olabilirmisiniz...e mail adresim : hulya@urhan.net

    YanıtlaSil