Pages

04 Ocak 2008

FISTIK BERE

Program için yedi tane bere hazırlamıştım ,fıstıklı bereleri genelde herkes biliyordur ama bu biraz daha farklı.İnternetten aldığım bir şema ile ördüm ben bu bereyi,kolay ve örmeside çok zevkli oldu çabucakta bitiyor.Anchorun bebe yünü ve 3 numara tığ kullandım.Şemada kulaklı yapılmıştı ben kulak kısmını yapmadım aynen şemaya göre ördüm.10. sıradan sonra ki sırayı şapkanın boyunu ne kadar yapmak istiyorsanız o kadar tekrar edebilirsiniz.benimki toplam 16 sıra oldu ,bayan için ölçüsü ideal oldu ,bebek yada çocuk için daha küçük yapılmalı.Kenarınada beyaz iple aynı fıstıklardan yaptım hoş oldu .
ÖNEMLİ DUYURU !!!
Zonguldak çocuk esirgeme kurumundaki 55 yavrumuza yelek ve süveter örüyoruz arkadaşlar.Aynur'un örgü forumundaki üye arkadaşların çoğu bu kampanyaya katıldılar ama hala eksik var ve hepinizin desteğinize ihtiyacımız var.Örgü örmeyi seven sevmeyen tüm bayanları destek olmaya davet ediyorum,çok zor değil 2 yumak yün ve bir kaç gününüzü harcayarak minik bir kimsesiz yavruyu sevindirebilirsiniz.Katılmak isteyenler altın örgü forumundan bilgi alabilir yada banada mail gönderbilirler.Bitirmeniz gereken tarih en geç 15-20 şubat arası. Haydi hanımlar hepinizin duyarlı olduğunu biliyor ve katılımlarınızı bekliyorum !

05/01/2008 TARİHİ İTİBARİYLE EKSİK OLUP YAPILMASI GEREKEN SÜVETERLERİN LİSTESİ :

Erkek çocuklar için :

12 yaş 3 adet

13 yaş 5 adet

14 yaş 2 adet

Gönderileri MNG kargo ile ücret ödenmeden yapılacaktır.Haydi hanımlar, açıkçası hayal kırıklığına uğradım hiç kimseden ses yok !!! 11 tane eksik kaldı yokmu gönüllü hanım ?



8 yorum:

  1. Nalan'cığım, etkinlik ile ilgili bilgi alabilmek için foruma üye olmak gerekiyor. Janset'ten ayrıntıları yayınlamasını isteyecektim ama yorum bırakmak için de blogcuya giriş yapmak gerekiyor. Eğer sadece forum üyelerini kapsayan bir etkinlikse bilemem, ama daha fazla katılım isteniyorsa daha fazla bilgi verilmesi gerekmez mi?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım, öncelikle kutlarım, güzel bir deneyim olduğundan eminim. Yalnız seni tam böyle hayal etmeme çok şaşırdım, saçlarını daha açık renk düşünmüştüm, etkinlik için kutlarım, hanımlarımızın yardım kuruluşlarında çalışmaları, en azından destek olmaları çok hoş, insanın kendini iyi hissetmesine, kötü durumda olanlara karınca kararınca bir şeyler yapmanın hazzını tatmasına neden oluyor.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Manolyacığım sadece forum üyelerini kapsamıyor etkinlik ama oradaki üye arkadaşlardan çıktı fikir ne olsun ne yapalım derken.Üye olmak istemeyenler için o zaman ben eksik olan yaşlar hangileri bakıp yazayım ama forumdan bilgi almak daha güncel olur çünkü katılımlar oldukça sürekli değişiyor liste.

    Birde kargo ücreti olmayacak mng kargo ile ücretsiz gönderilecek yapılanlar.

    YanıtlaSil
  4. Şennurum çok teşekkür ederim evet dediğin gibi hoş bir anı oldu bu benim için.Demekki beni iyi tahlil edip tanımışsın canım :))
    Etkinliğede umarım katılım olur.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Aslında ben bugün başlamıştım örmeye, koltuğu kestim ama çok küçük olacak. Bu durumda en çok hangi yaş grubunda eksik varsa o grup için öreyim. 13 yaş grubuna 1 tane başlıyorum ilk fırsatta. Gönderilmesi gereken tarih belli mi?

    YanıtlaSil
  6. Bak onu eklmeyi unutmuşum 20 şubatta hepsi verileceksanırım 15 şubatta artık gönderilmeye başlanır.

    Ozaman Aynura bildireyim seninde katıldığını maşallah ne çabuk ördün koltuğa gelmişsin bile ,kolay gelsin canım :)

    YanıtlaSil
  7. nalan hanım bende çocuklar için süeter örmek istiyorum.eğer hala eksik varsa 12 yaş için 2 süeter örmeye başlayabilirim.

    YanıtlaSil
  8. Sevilcim duyarlılığın için teşekkürler eksik kalanlar bunlar şu anda:
    13 yaş erkek 3 adet
    14 yaş erkek 2 adet

    seçtikten sonra aynurun forumuna ücretsiz üye olup ana sayfada benim verdiğim linke kararını yazıp bildirirsen iyi olur teyit etmiş olursun.

    YanıtlaSil